Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Reiki oefengroep/behandelingen

  • Zusje V

    In het voorjaar heb ik mijn Reiki 2 gehaald. (De Reiki 1 had ik al 5 jaar.) Ik ben met veel plezier aan het ontdekken wat een mooie dingen ik hier nu mee kan doen. De vrienden in mijn omgeving die ik er mee behandel hebben er baat bij en genieten er van. Ik zou graag met andere Reiki 1 en 2 beoefenaars in Dronten af en toe bij elkaar willen komen om samen Reiki te oefenen en te verdiepen.

    En voor wie weinig te besteden heeft maar graag Reiki wil ontvangen ( bij voorbeeld bij onbalans, verdriet, stress, etc) wil ik ook behandelingen tegen kleine vergoeding of wederdienst bieden.

  • san

    Hoi Zusje,

    Ik ben nu bezig met reiki master.

    Misschien kunnen wij met reiki beoefenaars een lokatie afspreken en op elkaar oefenen en ideën bespreken.

    Gr.San

  • Zusje V

    Hoi San, leuk dat je reageert. Oefenen is zeker een goed idee. Ikzelf heb een kamer met behandeltafel. Volgende week ga ik samen met een vriendin naar een oefenbijeenkomst in Lelystad.

  • Zusje V

    Hoi San wilde je nog oefenen?